• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58892
+
-

اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی وزارت ورزش به گلستان

 مدیر کل ورزش و جوانان گلستان به ایرنا گفت: وزارت ورزش به تازگی حدود ۶۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به استان پرداخت کرده که این اعتبار ارتباطی با وعده‌های وزیر ورزش در سفر اخیر به مناطق سیل‌زده گلستان ندارد.

«بهمن طیبی» در نشست خبری اظهار کرد: این اعتبار همه ساله به صورت فصلی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد که اولویت اول آن، کمک به رونق ورزش همگانی و توسعه ورزش در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

وی بیان کرد: وزیر ورزش در سفر اخیر خود به مناطق سیل‌زده گلستان وعده‌هایی برای رفع مشکل عمرانی پروژه‌های ورزشی داد که روند اجرای این وعده‌ها در حال بررسی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: از بودجه حدود ۶۰ میلیارد ریالی، مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به هیات‌های شهرستانی، ۱۳ میلیارد ریال به هیات‌های استانی، ۱۰ میلیارد ریال به ۵ هیات برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی پیش رو، ۱۰ میلیارد ریال به بخش جوانان و ۱۰ میلیارد ریال به هیات ورزش‌های همگانی پرداخت شد.

طیبی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در پرداخت برخی از این مبالغ هیچ دخالتی نداشته و رقم و محل توزیع آن توسط وزارت ورزش مشخص شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در توزیع این مبلغ تلاش کردیم نگاه تبعیض‌آمیز نداشته و از این اعتبار برای رونق همه بخش‌ها و مناطق به خصوص نقاط محروم و کمتر برخوردار گلستان استفاده کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید